Trust GXT 867 Acira - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 867 Acira op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

garrey 18-07-2024

compact en compleet

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Van freeviews heb ik dit toetsenbord mogen testen.
Compact en compleet. Een toetsenbord dat in het begin een beetje wennen is, omdat deze geen f keys heeft, maar zo maken ze het keyboard zo compact mogelijk. De keys voelen fijn aan je vingers. Het is wel iets zwaarder dan verwacht, maar dit komt vooral door het materiaal van het keyboard.
al in al een leuk toetsenbord als je een keertje iets anders wilt gebruiken

Pluspunten

• compact
  • fijne keys

Minpunten

• veel wennen in het begin
  • geen bluetooth

LPleijsier 18-07-2024

Geweldig toetsenbord

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Wij zagen direct dat dit een geweldig product was en daarom konden wij niet wachten om het direct aan te sluiten en we vonden het super om deze te mogen testen.

Het GXT 867 Acira Gaming Toetsenbord is een super formaat toetsenbord, waardoor het makkelijk mee is te nemen. De verwijderbare kabel van 1,8 meter en antislipvoetjes die je in een paar stappen in hoogte kunt aanpassen, zorgen ervoor dat je nog makkelijker en comfortabeler gamet.

Het toetsenbord is geweldig bij het gamen en je gaat helemaal in het spel op. De mega veel kleuren nemen je dan ook helemaal mee in het spel.

Een echte aanrader voor elke liefhebber van gamen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi formaat

fab 04-06-2024

Degelijk, functioneel toetsenbord

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Ik heb dit toetsenbord mogen ontvangen om te testen. Een fijn, compact formaat en tegelijkertijd functioneel. Dit vind ik opvallend prettig aan dit toetsenbord. De verlichting maakt het gamen met dit toetsenbord nog leuker. Daarnaast is het toetsenbord degelijk, stevig; hierdoor vertrouw ik op de kwaliteit van dit artikel. Ik ben erg tevreden met dit gaming toetsenbord.

Pluspunten

• formaat
  • verlichting

j*************@g******** 01-06-2024

Kwaliteit voor een goede prijs

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Ik heb onlangs het GXT 867 Acira Gaming Toetsenbord ter test aangeboden gekregen.

Mijn eerste indruk was erg positief. Het toetsenbord oogt stevig, ik ben zeer enthousiast

Het formaat, is compact en toch volledig functioneel. Ondanks het kleinere formaat voelt het typen toch goed aan en zijn de toetsen goed gepositioneerd. De mechanische switches voelen na een paar weken nog steeds goed aan en de duurzaamheid lijkt hoog te zijn. I

De mogelijkheid tot personalisering van het toetsenbord heeft mijn ervaring aanzienlijk verbeterd. Ik kan de RGB-verlichting aanpassen aan mijn voorkeuren. De dual-function toetsen bevallen mij ook zeer goed. Het duurt echter even voordat je de combinaties door hebt

Al met al ben ik zeer tevreden met het GXT 867 Acira Gaming Toetsenbord. Voor de prijs hoef je het niet te laten

Pluspunten

• Prijs
  • Stevig

Minpunten

• Leercurve toetscombinaties

Biebs 77 01-06-2024

Fijn compact toetsenbord

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Fijne compacte toetsenbord met gave rgb verlichting en lekker lang snoer. De dual functie vond ik enorm wennen maar mijn zoon had het binnen no time zich eigen gemaakt. Het compacte formaat maakt ook dat hij hem met enige regelmaat mee had naar school als hij veel type werk had voor bepaalde vakken omdat hij deze fijner vond dan het toetsenbord van zijn laptop.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Dual functie
  • Compacte afmetingen

Patricia1 31-05-2024

Super compact

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Ik heb dit gave compacte gaming toetsenbord mogen testen en ik ben enthousiast! Hij is echt super compact, de toetsen typen fijn en zijn niet te luid en de rgb verlichting is erg mooi. het was wel even wennen aan de combinatietoetsen en de lay-out maar het went gelukkig snel. Hij is ook super fijn voor op vakantie of op de bank.

Pluspunten

• formaat
  • rgb verlichting

Minpunten

• even wennen aan de fn toets

Ansyy 31-05-2024

Compact

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Ik heb dit toetsenbord mogen testen. De GXT 867 Acira ziet er strak uit met z'n eenvoudige design. Het voelt ook stevig aan, zeker gezien de prijs. Het compacte ontwerp is top als je niet veel bureauruimte heb of je toetsenbord ergens meewilt nemen. Daarnaast kun je je het toetsenbord in veel kleuren aanpassen.

Tijdens het gamen reagerende het toetsenbord ook snel. Alleen een ding is dat bij terugvering van een toets er een springveer geluidje hoort. Niet heel storend overigens.

Al met al, voor de prijs is de GXT 867 Acira goede deal. Solide prestaties voor zowel gamers als dagelijks gebruik.

Pluspunten

• compact
  • Responsief
  • Veel RBG verlichtingen

Minpunten

• Veer geluid

m*******@l****** 29-05-2024
Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Ik heb dit toetsenbord ontvangen om te testen en ben er erg tevreden. Deze beoordeling schrijf ik er nu ook mee! Het toetsenbord werd geleverd in een compacte kartonnen doos en was verpakt in een papieren hoesje. Ik waardeerde deze milieuvriendelijke verpakking heel erg.
Aangezien ik gewend ben aan een groot toetsenbord, was het even wennen aan dit kleinere formaat. Gelukkig ging dat snel, want de dual-function toetsen zijn zeer intuïtief en staan duidelijk op de voorkant van de toetsen. Door dit kleinere toetsenbord heb ik nu ook veel meer ruimte op mijn bureau. De toetsen zijn prettig om te gebruiken en het toetsenbord ziet er ook nog eens mooi uit. Al met al ben ik dus zeer tevreden!

Nienke 29-05-2024

getest gamingtoetsenbord.

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Ik heb dit product mogen testen, ik was enthousiast over het uiterlijk van dit toetsenbord. Mooi met de lichtjes die je naar eigen smaakt kunt instellen. Dit is overigens heel makkelijk te doen! Het toetsenbord is makkelijk in gebruik, achteraf had ik beter kunnen kiezen voor een toetsenbord met numlock omdat ik dat gewend ben. Maar de dual-function heb ik nu wel aardig onder de knie!

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • gemakkelijk in te stellen

Minpunten

• geen numlock

Elf11 29-05-2024

fijn klein toetsenbord

Geschreven voor: Trust GXT 867 Acira

Een fijn klein toetsenbord dat je makkelijk in je laptoptas mee kan nemen. Dat verwachtte ik toen ik dit mocht testen. Het is inderdaad een fijn toetsenbord. de aanslag is fijn en de verlichting werkt goed in het schemer/donker. De draad is lang genoeg, naar mijn idee zelfs een beetje te lang en ligt daardoor bij het gebruik van een laptop soms wat in de weg. Maar het formaat en de aanslag maken dat helemaal goed!

Pluspunten

• klein
  • fijne aanslag

Minpunten

• draad wat lang